Klantbeoordelingen van SaniSupreme




Bij SaniSupreme staan klanttevredenheid en snelle, persoonlijke service centraal. We monitoren onze scores dagelijks om verbeterpunten direct op te pakken en zo het serviceniveau hoog te houden. Laat je ook jouw ervaring achter? Zo help je anderen én houd je ons scherp!

Hoge review-scores laten zien dat we daarin slagen, maar ze motiveren ons ook om elke dag weer iets beter te worden.

Bij ons zie je echte, eerlijke reviews en beoordelingen. Wij doen niets om op andere manieren kunstmatig meer reviews te laten zien. Wij zijn ook hierin transparant en open.


Beoordeling Platform Score (1-10) Direct naar reviews
Google 9,6 Bekijk
WebwinkelKeur 9,5 Bekijk
Bol.com (verkoperscore) 8,4 Bekijk
Trustpilot* 7,8 Bekijk

*Trustpilot toont de score op een schaal van 1–5. Voor de vergelijking is de waarde vermenigvuldigd met 2 (3,9 ✕ 2 ≈ 7,8).


Waarom hoge klanttevredenheid voor ons prioriteit is

  • Betrouwbaarheid geeft rust. Goede reviews geven nieuwe klanten direct vertrouwen in de kwaliteit van onze producten en service en een goede productervaring.

  • Feedback helpt verbetering. Elke beoordeling – óók de kritische – helpt ons processen te verfijnen en assortiment of handleidingen te verbeteren.

  • Support en Service bevorderd relatie. Een snelle, oplossingsgerichte klantenservice zet een positieve ervaring kracht bij en vertaalt zich vaak in tevreden klanten én enthousiaste mond-tot-mondreclame.

  • Score geeft inzicht in het bedrijf. Platforms als Google en WebwinkelKeur tonen sterren in zoekresultaten; een hoge waardering maakt ons daar letterlijk zichtbaarder en biedt inzicht in hoe wij ons bedrijf leiden.

Heb jij onlangs bij ons besteld? Laat dan vooral jouw (positieve)ervaring achter.
Heb je een vraag of heb je ondersteuning nodig, neem dan eerst contact met ons op voordat je een beoordeling geeft. Geef ons eerst de kans het goed op te lossen.

Zo help je anderen én houd je ons scherp om de lat hoog te houden.

}