Voor 12:00 besteld ? Binnen 1-2 werkdagen in huis ✓ | Gratis bezorgd vanaf € 50,- ✓ | Veilig betalen met ideal ✓

Geschillen & Klachtenafhandeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om uw mogelijke klachten of geschillen eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar; klantenservice@sanisupreme.nl.
Uiteraard zullen wij ons uiterste best doen om te zorgen dat iedere ontevredenheid bij u kan worden weggenomen.

Keurmerk webwinkel


Mocht dit niet voor u tot de gewenste oplossing leiden, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.